Pakiet dla branży beauty

1.000,00  netto (1.230,00  brutto)

ponad 60 dokumentów (około 140 stron) praktycznej dokumentacji
Pakiet przeznaczony dla podmiotów działających w szeroko rozumianej branży beauty, takich jak gabinety kosmetyczne, gabinety SPA, fryzjerstwo, makijaż permanentny, gabinety masażu, studia z zabiegami i ćwiczeniami na ciało. Zawiera niezbędną dokumentację wzorów z instruktażem ich zastosowania oraz materiałami szkoleniowymi dla personelu w zakresie ochrony danych osobowych.
W cenie 60 minut bezpłatnej konsultacji telefonicznej z ekspertem.
Zawiera: politykę ochrony danych osobowych, jakościową procedurę szacowania ryzyka

Zawartość pakietu:

  • Polityka ochrony danych osobowych
  • Zbiór zasad wspierających ochronę danych osobowych
  • 10 podstawowych zasad codziennej pracy z danymi osobowymi
  • Procedura szacowania ryzyka,
  • Dokumentacja potwierdzająca wdrożenie technicznych i organizacyjnych środków bezpieczeństwa z ich spisem,
  • Procedura postępowania z ryzykiem
  • Procedura postępowania w przypadku naruszenia bezpieczeństwa danych osobowych oraz prowadzenia rejestru naruszeń,
  • Dokument zawiadomienia osoby, której dane dotyczą o naruszeniu ochrony danych osobowych,
  • Dokument uzasadniający dlaczego nie zawiadomiono osoby, której dane dotyczą, o naruszeniu ochrony danych osobowych
  • Wzór obowiązku informacyjnego dla Klientów Administratora,
  • Klauzula informacyjna oraz zgoda na przetwarzanie danych – do ogłoszenia o pracę,
  • Klauzula informacyjna dla osób składających aplikację poza procesem rekrutacji,
  • Klauzula informacyjna dla pracowników,
  • Klauzula informacyjna dla współpracowników,
  • Klauzula informacyjna w konkursach,
  • Klauzula informacyjna dla monitoringu terenu firmy,
  • Informacyjna o monitoringu w miejscu pracy (dla pracowników)
  • Wzór zgody Klienta na przetwarzanie danych szczególnych kategorii
  • Analiza zasadności wyznaczania Inspektora Ochrony Danych,
  • Dokument wyznaczenia Inspektora Ochrony Danych,
  • Dowód niezależności IOD
  • Instrukcja zarządzania systemami IT, zawierająca:
    • instrukcję wykonywania i odtwarzania kopii zapasowych,
    • instrukcję ochrony przed szkodliwym oprogramowaniem,
    • instrukcję nadawania haseł,
    • instrukcję logowania do systemów IT oraz korzystania ze służbowej poczty elektronicznej,
    • instrukcję konserwacji i serwisowania urządzeń,
    • instrukcję postępowania z zewnętrznymi nośnikami informacji
  • Polityka kluczy
  • Procedura prowadzenia i aktualizowania rejestrów czynności przetwarzania oraz kategorii czynności przetwarzania,
  • Rejestr czynności przetwarzania danych osobowych – wzór,
  • Rejestr kategorii czynności przetwarzania danych osobowych – wzór,
  • Rejestr czynności przetwarzania danych osobowych – procesy handlowo – marketingowe na przykładzie przesyłania Newsletter’ a,
  • Rejestr czynności przetwarzania danych osobowych – procesy kadrowe, na przykładzie administracji kadrowej,
  • Rejestr czynności przetwarzania danych osobowych – procesy księgowe, na przykładzie dokumentacji księgowej,
  • Rejestr czynności przetwarzania danych osobowych – na przykładzie ewidencji przeprowadzonych zabiegów, z przetwarzaniem danych wrażliwych
  • Procedura prowadzenia Rejestru umów powierzenia,
  • Umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych – wzór,
  • Procedura udostępniania danych osobowych i prowadzenia ich rejestru,
  • Informacja o sprostowaniu danych osobowych skierowana do odbiorców, którym Administrator udostępnił dane osobowe,
  • Informacja o ograniczeniu przetwarzania skierowana do odbiorców, którym Administrator udostępnił dane osobowe
  • Procedura wydawania upoważnień i poleceń przetwarzania danych oraz ich rejestracji,
  • Upoważnienie i polecenie do przetwarzania danych osobowych,
  • Upoważnienie do przetwarzania danych osobowych dla Zleceniobiorcy,
  • Dokument uchylenia upoważnienia i polecenia do przetwarzania danych osobowych,
  • Umocowanie prawne dla personelu sprzątającego dostępu do stref przetwarzania danych osobowych,
  • Zgoda na przetwarzanie wizerunku pracownika,
  • Wniosek o dostęp / zmianę / odebranie dostępu do zasobów
  • Procedura realizacji praw podmiotów danych,
  • Rejestr żądań podmiotów danych,
  • Wzór odpowiedzi administratora na wycofanie zgody na przetwarzanie danych osobowych,
  • Wzór odpowiedzi na wniosek o dostęp do danych oraz przekazanie ich kopii,
  • Wzór odpowiedzi na wniosek o przekazanie danych osobowych innemu administratorowi,
  • Dokument umożliwiający realizację prawa do usunięcia danych,
  • Dokument potwierdzający realizację wniosku o usunięcia danych przez Administratora,
  • Informacja o usunięciu danych osobowych skierowana do odbiorców którym Administrator udostępnił dane osobowe,
  • Dokument uzasadniający niezrealizowanie wniosku o usunięcie danych przez Administratora,
  • Dokument umożliwiający realizację prawa do sprostowania danych,
  • Dokument potwierdzający realizację prawa do sprostowania danych,
  • Dokument umożliwiający realizację prawa żądania ograniczenia przetwarzania,
  • Dokument potwierdzający realizację prawa żądania ograniczenia przetwarzania,
  • Informacja dot. uchylenia /zamiaru uchylenia ograniczenia przetwarzania danych,
  • Wzór zawiadomienia o przedłużeniu terminu na rozpatrzenie żądania
  • Procedura archiwizowania i usuwania dokumentów
  • Polityka prywatności na stronę www,
  • Polityka cookies,
  • Wzór obowiązku informacyjnego do formularza kontaktowego na www
  • Wzór obowiązku informacyjnego do Newsletter’a
  • Szkolenie: Podstawy ochrony danych osobowych – prezentacja
  • Test określający poziom wiedzy nt. ochrony danych osobowych