Pakiet dla biur rachunkowych

1.200,00  netto (1.476,00  brutto)

ponad 70 dokumentów (około 170 stron) praktycznej dokumentacji
Pakiet przeznaczony dla biur księgowych i rachunkowych. Zawiera niezbędną dokumentację wzorów z instruktażem ich zastosowania oraz materiałami szkoleniowymi dla personelu w zakresie ochrony danych osobowych.
W cenie 60 minut bezpłatnej konsultacji telefonicznej z ekspertem.
Zawiera: politykę ochrony danych osobowych, jakościową procedurę szacowania ryzyka

Zawartość pakietu:

  • Polityka ochrony danych osobowych
  • Zbiór zasad wspierających ochronę danych osobowych
  • 10 podstawowych zasad codziennej pracy z danymi osobowymi
  • Analiza zasadności wyznaczania Inspektora Ochrony Danych,
  • Dokument wyznaczenia Inspektora Ochrony Danych,
  • Dowód niezależności IOD
  • Procedura szacowania ryzyka, na podstawie normy ISO: 27001,
  • Dokumentacja potwierdzająca wdrożenie technicznych i organizacyjnych środków bezpieczeństwa z ich spisem,
  • Procedura postępowania z ryzykiem,
  • Procedura prowadzenia oceny skutków dla ochrony danych (DPIA),
  • Dokument uzasadniający niewykonanie oceny skutków dla ochrony danych
  • Procedura postępowania w przypadku naruszenia bezpieczeństwa danych osobowych oraz prowadzenia rejestru naruszeń,
  • Dokument zawiadomienia osoby, której dane dotyczą o naruszeniu ochrony danych osobowych,
  • Dokument uzasadniający dlaczego nie zawiadomiono osoby, której dane dotyczą, o naruszeniu ochrony danych osobowych
  • Wzór obowiązku informacyjnego dla Klientów Administratora,
  • Klauzula informacyjna oraz zgoda na przetwarzanie danych – do ogłoszenia o pracę,
  • Klauzula informacyjna dla osób składających aplikację poza procesem rekrutacji,
  • Klauzula informacyjna dla pracowników,
  • Klauzula informacyjna dla współpracowników,
  • Klauzula informacyjna dla monitoringu terenu firmy,
  • Klauzula informacyjna dla monitoringu w celu kontroli procesów produkcyjnych i zachowania tajemnicy,
  • Informacyjna o monitoringu w miejscu pracy (dla pracowników),
  • Klauzula informacyjna dla nagrań głosowych
  • Procedura dostępu do nagrań systemu monitoringu
  • Procedura wykonywania i odtwarzania kopii zapasowych,
  • Procedura ochrony przed szkodliwym oprogramowaniem,
  • Procedura nadawania haseł,
  • Procedura logowania do systemów IT oraz korzystania ze służbowej poczty elektronicznej,
  • Procedura konserwacji i serwisowania urządzeń,
  • Procedura postępowania z zewnętrznymi nośnikami informacji,
  • Procedura użytkowania telefonów służbowych,
  • Procedura użytkowania komputerów przenośnych
  • Polityka kluczy
  • Procedura prowadzenia i aktualizowania rejestrów czynności przetwarzania oraz kategorii czynności przetwarzania,
  • Rejestr czynności przetwarzania danych osobowych – wzór,
  • Rejestr kategorii czynności przetwarzania danych osobowych – wzór,
  • Rejestr czynności przetwarzania danych osobowych – procesy windykacyjne,
  • Rejestr czynności przetwarzania danych osobowych – rozliczenia z pracownikami ,
  • Rejestr czynności przetwarzania danych osobowych – procesy kadrowe, na przykładzie rekrutacji,
  • Rejestr czynności przetwarzania danych osobowych – procesy kadrowe, na przykładzie administracji kadrowej,Rejestr czynności przetwarzania danych osobowych – procesy księgowe, na przykładzie dokumentacji księgowej, Rejestr czynności przetwarzania danych osobowych – procesy handlowo – marketingowe na przykładzie przesyłania Newsletter’ a,
  • Rejestr kategorii czynności przetwarzania – na przykładzie usługi prowadzenia księgowości dla klientów
  • Procedura prowadzenia Rejestru umów powierzenia,
  • Umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych – wzór,
  • Procedura udostępniania danych osobowych i prowadzenia ich rejestru,
  • Informacja o sprostowaniu danych osobowych skierowana do odbiorców, którym Administrator udostępnił dane osobowe,
  • Informacja o ograniczeniu przetwarzania skierowana do odbiorców, którym Administrator udostępnił dane osobowe,
  • Procedura wydawania upoważnień i poleceń przetwarzania danych oraz ich rejestracji,
  • Upoważnienie i polecenie do przetwarzania danych osobowych,
  • Upoważnienie do przetwarzania danych osobowych dla Zleceniobiorcy,
  • Dokument uchylenia upoważnienia i polecenia do przetwarzania danych osobowych,
  • Procedura nadawania uprawnień do odwrócenia pseudonimizacji,
  • Umocowanie prawne dla personelu sprzątającego dostępu do stref przetwarzania danych osobowych,
  • Wniosek o przyznanie / zmianę / odebranie dostępu do systemów i procesów przetwarzania danych,
  • Zgoda na przetwarzanie wizerunku pracownika
  • Procedura realizacji praw podmiotów danych,
  • Rejestr żądań podmiotów danych,
  • Wzór odpowiedzi administratora na wycofanie zgody na przetwarzanie danych osobowych,
  • Wzór odpowiedzi na wniosek o dostęp do danych oraz przekazanie ich kopii,
  • Wzór odpowiedzi na wniosek o przekazanie danych osobowych innemu administratorowi,
  • Dokument umożliwiający realizację prawa do usunięcia danych,
  • Dokument potwierdzający realizację wniosku o usunięcia danych przez Administratora,
  • Informacja o usunięciu danych osobowych skierowana do odbiorców którym Administrator udostępnił dane osobowe,
  • Dokument uzasadniający niezrealizowanie wniosku o usunięcie danych przez Administratora,
  • Dokument umożliwiający realizację prawa do sprostowania danych,
  • Dokument potwierdzający realizację prawa do sprostowania danych,
  • Dokument umożliwiający realizację prawa żądania ograniczenia przetwarzania,
  • Dokument potwierdzający realizację prawa żądania ograniczenia przetwarzania,
  • Informacja dot. uchylenia /zamiaru uchylenia ograniczenia przetwarzania danych,
  • Wzór zawiadomienia o przedłużeniu terminu na rozpatrzenie żądania
  • Procedura archiwizowania i usuwania dokumentów
  • Polityka prywatności,
  • Polityka cookies,
  • Wzór obowiązku informacyjnego do formularza kontaktowego na www,
  • Wzór obowiązku informacyjnego do Newsletter’a,
  • Szkolenie – prezentacja,
  • Test określający poziom wiedzy nt. ochrony danych osobowych